Televízia ako dlhodobo najsilnejšie médium tvorí najvyššie percento služieb pre našich klientov.
Strategické plánovanie, analýzy a nákup TV dopĺňame o využívanie produkt placementu.

Sponzorské odkazy Pharma MKL

Unikátne zloženie produktov Pharma MKL ich robí výnimočnými.  Avšak presadiť sa vo farmaceutickej oblasti, bojovať so silnými značkami a v neposlednom rade presvedčiť ľudí o ich kvalite je finančne náročné. Umenie je robiť z mála investícii zázraky. To sme dosiahli televíznou reklamou a promo akciami na športových podujatiach.

Zobraziť viac

Mediashop

Teleshopingovej spoločnosti sme našli jej cieľovú skupinu na kanáli Senzi. 15 minútové teleshopingové relácie sú dopĺňané o 5 minútové reklamné bloky s tým najvyšším zásahom.

Zobraziť viac

ZVERY ZA VOLANTOM

Každým rokom sa vydá na Slovensku približne 60.000 vodičských oprávnení. Stále platí, že najrizikovajšou skupinou sú mladí vodiči. Tí majú viac sebavedomia, ale menej zručností a skúseností. Každú štvrtú nehodu spôsobí vodič s praxou do 5 rokov. Cieľom oddelenia BECEP, Ministerstva dopravy je pripraviť a informovať týchto čerstvých vodičov o rizikách a zodpovednosti k sebe samým a ostatným účastníkom cestenej premávky.…

Zobraziť viac

NOVÉ BÝVANIE – NOVÁ STRECHA

Klient: Tondach Kampaň: Nové bývanie – Nová strecha Mediamix: Product Placement Rok: 2014 Kvalita strechy značky Tondach a jej vlastností, prezentovaná v relácii Nové Bývanie formou product placementu. Práve v príbehu keď si účinkujúci hľadali bývanie v novom dome, prepojenie aj na kúpu staršej nehnuteľnosti a možností obnovy, rekonštrukcie domu, strechy.

Zobraziť viac

KÚPELE – PIEŠŤANY ZDRAVIA

Klient: Kúpele Piešťany Kampaň: Kúpele – Piešťany Zdravia Mediamix: OOH, Printy a PR aktivity Rok: 2015 Kúpele Pešťany sú jedinečnými vďaka sírnemu bahnu v európskom i svetovom meradle. Outdoorová kampaň s novým vizuálom kúpeľov a PR aktivity s cieľom prezentovať prirodzenou formou výnimočnosť kúpeľov a služieb, ktoré poskytujú na vysokej úrovni. http://www.piestany-zdravia.sk/ V rámci Telerána bola vyhlásená súťaž s úlohou pre divákov,…

Zobraziť viac

NEPREKONATEĽNÉ ADLO

Adlo je kvalitná slovenská značka, ktorá so svojimi bezpečnostnými systémami existuje 25 rokov na našom trhu. Avšak svoje pôsobenie rozšírila už do ďalších 5 krajín. Pre daného klienta sme zvolili formu PR v relácii Teleráno, ktoré pravidelne dosahuje 50% podiel. Relácia, plná zaujímavých tém a informácii, nám pravidelne raz mesačne prináša aj informácie o bezpečnosti…

Zobraziť viac

TONDACH WIENERBERGER

V kampani pre Tondach Wienerberger sa nám podarilo spojiť dve tradičné značky, ktorých hlavným výrobným posolstvom je vážiť si prírodu a jej silu pretaviť do svojich výrobkov. Základným stavebným materiálom, ktorý spoločnosti Tondach a Wienerberger používajú a ktorý vydrží naveky je pálená hlina. Tá v sebe spája silu všetkých 4 hlavných živlov – zem, vodu, oheň a vzduch. Z hliny vyrobené tehly…

Zobraziť viac