ZVERY ZA VOLANTOM

Každým rokom sa vydá na Slovensku približne 60.000 vodičských oprávnení. Stále platí, že najrizikovajšou skupinou sú mladí vodiči. Tí majú viac sebavedomia, ale menej zručností a skúseností. Každú štvrtú nehodu spôsobí vodič s praxou do 5 rokov. Cieľom oddelenia BECEP, Ministerstva dopravy je pripraviť a informovať týchto čerstvých vodičov o rizikách a zodpovednosti k sebe samým a ostatným účastníkom cestenej premávky.…

Zobraziť viac

NEPREKONATEĽNÉ ADLO

Adlo je kvalitná slovenská značka, ktorá so svojimi bezpečnostnými systémami existuje 25 rokov na našom trhu. Avšak svoje pôsobenie rozšírila už do ďalších 5 krajín. Pre daného klienta sme zvolili formu PR v relácii Teleráno, ktoré pravidelne dosahuje 50% podiel. Relácia, plná zaujímavých tém a informácii, nám pravidelne raz mesačne prináša aj informácie o bezpečnosti…

Zobraziť viac

ZÚBKY AKO PERLIČKY

Klient: Naturprodukt / produkt Lacalut Kampaň: Zúbky ako perličky Mediamix: PR aktivity Rok: 2015 V spolupráci so stomatologickou ambulanciou a klientom realizujeme dlhodobý projekt navštevovania škôlok s cieľom osloviť najmladšiu, budúcu cieľovú skupinu a samozrejme edukovať detičky k správnym zvykom v starostlivosti o zúbky.

Zobraziť viac