Každým rokom sa vydá na Slovensku približne 60.000 vodičských oprávnení. Stále platí, že najrizikovajšou skupinou sú mladí vodiči. Tí majú viac sebavedomia, ale menej zručností a skúseností. Každú štvrtú nehodu spôsobí vodič s praxou do 5 rokov. Cieľom oddelenia BECEP, Ministerstva dopravy je pripraviť a informovať týchto čerstvých vodičov o rizikách a zodpovednosti k sebe samým a ostatným účastníkom cestenej premávky.

Automobil sa v rukách neskúseného vodiča s riskantnou jazdou môže stať vražednou zbraňou.

Projekt Zvery za volantom komunikuje práve cez mladých vodičov s cieľom osloviť túto ťažšie osloviteľnú skupinu ľudí. Ako zvládli youtuberi Expl0, Matúš a Moma intenzívny praktický tréning na simulačnom cvičisku?

Klient: BECEP
Parneri: Slovakia Ring, Union poisťovňa, Suzuki
Kampaň: Zvery za volantom
Mediamix: TV reportáže, Youtube, PR aktivity
Rok: 2015

Youtuberi si vyskúšali svoje zručnosti na jedinom profesionálnom simulačnom cvičisku na Slovensku v Orechovej Potôni za výdatnej pomoci profesionálneho inštruktora Miša Jariabka zo Slovakia Ring.

Pridaj komentár